2016. február 20., szombat

69.Rész

Reggel  Marco szuszogására ébredtem fel.Ki másztam mellőle ,majd a fürdőbe mentem. Ma van a nagy nap . Boldog és szomorú vagyok. Félek,hogy apával a kapcsolatunk rossz lesz. Igaz nem soká én is elmegyek otthonról,pontosabban december 5-én. Ez lesz a mikulás ajándéka. Le tusoltam, majd felköltöttem Marcot.
-Jó reggelt lustaság-csókoltam meg.
-Neked is hercegnőm-mondta,majd fel ült.
- Menj tusolj le-mondtam
-Rendben-mondta. Ő elment tusolni ,én meg magamra húztam a ruhát Maria segítségével.
 Maria elment segíteni Julienak,én meg a sminkeshez mentem a nappaliba.  Apa nagy lázba szaladgál a konyhába. Gyorsan megcsinálták a sminkemet és a hajamat,majd vissza mentem a szobába Marcohoz.
-Gyönyörű vagy-mért végig.
-Köszönöm. Jól áll a fekete ing -dicsértem meg.
-Köszönöm. De ez a ruha túl kivágott,nekem nem nagyon tetszik-mondta
-Most szomorú vagyok -biggyesztetem le az ajkaimat
-Ne légy szomorú hercegnőm-húzott magához.
-De neked nem tetszik-néztem fel rá.
-Jaj,csak az a kivágat nem tetszik-mondta
-Láttad Juliet?-kérdeztem
-Igen,gyönyörű a leendő anyósom-mondta
-December 5- mondtam
-Pontosan,a mikulás add össze bennünket.-mondta
-Pontosan-ismételtem a szavát.
-Fiatalok indulunk-kiabált fel apa .
*****
NEYMAR SZEMSZÖG**

 Carolal mentem a keresztelő eljegyzésbe. 
-Neymar tudod,hogy elbaszod a kapcsolatot Noival ,ha  velem jössz.-mondta
-Nem érdekel, menyasszony-mondtam
-Nem hiszem,de te tudod-mondta.
-Mehetünk?-kérdeztem
-Igen-mondta. Be ültünk az autóba ,és a tóparti házhoz mentünk. Carol belém karolt,majd be mentünk. Anyuék már ott voltak Davivel. Le ültünk anyáékhoz,Davit meg az ölembe vettem . A csapat is ott volt.
-Apa megyek Thiagohoz -mondta,majd ki mászott az ölemből.
-Megyek én -szóltam oda Carolnak mire bólintott
-Szevasz tesó-pacsiztam vele,majd megpuszilta Antot
-Szevasz-köszönt Messi
-Aranyosok vagytok Carolal-mondta Anto
-Köszönjük,de nem vagyunk együtt-mondtam
-Tudjuk-mondták.
-Julie milyen szép-mondta Messi
-Jah,jól áll neki az a ruha-mondta Anto. Beszélgetésbe, Carol is csatlakozott.
-Neymar ki az a csaj Munir oldalán?-kérdezte Carol
-Reni?-kérdeztem- Noi barátnője-mondtam
-Együtt vannak?-kérdezték
-Ezek szerint-mondtam
-Kedves a csaj?-kérdezte Anto
-Olyan,mint Noi-mondta Messi
-Még rosszabb-mondtam
-Neymar mi van veled?-kérdezte Antó
-Neymar lehet nem is igaz,hogy menyasszony-mondta  Carol
-Nem érdekel.Nem akarok tőle már semmit. Azt ígérte,hogy eljön,de nem jött,hogy tisztázzuk a dolgokat köztünk-mondtam
- Noi már nem akar tőlünk semmit -mondta Shaki
-Észre se vettem ,hogy itt vagytok-mondtam
- Észre vettem-nevetett Pique
-Honnan veszed azt,hogy nem akar tőlünk semmit?-kérdezte Anto
-Szerinted,amit most csinálunk vele akar,majd tőlünk valamit?-kérdezte
-Nem-mondta
-Itt a pap,lassan kezdődik-mondta Pique
-Noi hol van?-kérdezte Antó.Ekkor ki nyílt az ajtó és megláttam őt. Boldog voltam,de a boldogságom nem tartott sokáig. Marco Reus oldalán volt, ott volt a szülei is Marconak.
-Akkor igaz a hír-mondta Messi
-Igen-mondtam. 
-De szép Noi- mondta Shaki
-Ja-mondta Carol. Filiphez és Mariahoz mentek,majd elvette  Noi a kicsit.

****
Mikkor be mentünk ,már mindenki ott volt.
-Drágám,hova ülünk?-kérdezte Marco anyukája
-Apáék mellé-mondtam
-Rendben-mondta. Renin megakadt a szemem. Együtt van Muniral? Le ültünk apuék mellé,majd megvártuk,még megkezdődik a  keresztelő. Marco és én voltunk az egyik kereszt szülő. A keresztelő után apuék eljegyzése jött. Mikkor apu megkérte Julie kezét elkezdtem sírni.
-Mi a baj?-kérdezte Marco
-Meghatódtam-öleltem át a derekát. Egész este jól szórakoztunk.

 



7 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nagyon nagyon jó. Várom a kövit❤❤

Unknown írta...

Jo varom a kovit

bub írta...

Köszönöm..irj rám💞😂

Unknown írta...

Mi is a neved facen? :D

bub írta...

Noemi Terdik

Unknown írta...

Ahh imadom kovit😊

Az író írta...

Nagyon várom a kövit!!!! :)