2016. február 5., péntek

68.Rész!

Reggel Reni őrjöngésére ébredtem fel.
-Minek örülsz?-dünnyögtem
-Holnap eljegyzés ,és jön ma  Marco-mondta
-Marco-ugrottam ki az ágyból- Már itt van a reptéren .Baszd meg- húztam magamra egy ruhát.
Reni csak nevetett,hogy hogy sietek. Gyorsan be ültem a kocsiba, nem érdekelt ,hogy ,hogy nézek ki,csak az,hogy oda érjek. Fix időbe értem oda.Pont akkor szállt le a gépről.
-Szia-csókoltam meg
-Szia-mosolygott,miután elváltunk egymástól.
-Ne néz végig rajtam,nem volt időm rendbe hozni magam.Elfejettem,hogy jössz -valltam be az igazat
-Már láttalak máshogy is  -kacsintott
- Jól van-forgattam meg a szemem. Vállamra tette karját és ki mentünk az autómhoz. Hála a magasságosnak nem volt egy firkáló se. Be tettük a csomagot a csomagtartóba ,majd haza mentünk.
-Üdv itthon-mondtam nevetve
-Mit szívtál?-kérdezte
-Levegőt-mondtam
-Biztos ?-kérdezte,mikkor ki szálltunk az autóból
-Igen-mondtam.Ki vettük a csomagot,majd  be mentünk a házba. Marcot be mutattam  a bácsikáméknak,meg persze a többi rokonomnak is. Itt voltam kereszt anyuék is.
 -Kereszt anyu ,kereszt apu ,ő a vőlegényem Marco-mutattam be.
-Szia, Andrea vagyok ,ő itt a férjem Alex-mutatkoztak be.
-Örvendek-mondta. 
-Mi most felmegyünk-mondtam ,majd magammal húztam ,Marcot.
- De szép szoba-nézet körbe
-Szoba ?-kérdeztem 
- Igen,mert a menyasszonyom az gyönyörű és értékes-huzot magához. Szavai hallatára elkezdtem sírni.
-Mi a baj  hercegnőm?-kérdezte
- Sose mondtak nekem ilyet-bújtam a nyakához,majd apró puszikat szórtam rá.
-Na-nevetett
-Nem jó?-kérdeztem kajánul. Olyan jó vele lenni.
- Túl jó-mondta ,majd kezét más helyre helyezte..
-Kezed rossz helyen van.Lehetne egy kicsit feljebb?-kérdeztem
-Nem-mondta.
- Apudék mikkor jönnek?-kérdeztem
-Holnap reggel-mondta
-Aha-mondtam,majd megcsókoltam. Miután elváltunk egymástól,csak mosolyogtunk.
-Ma megyek ruhát venni-mondtam
- Miért ,nincs mit felvegyél?-kérdezte.
-Nincs-mondom,majd a nyakába  bújtam.
-Kis bújóson -mondta,majd magához húzott. 
 Később, én, Reni, Nicol és Juli elmentünk ruhát választani.A fiuk is elmentek. Julinak egy krém szinü ruhát választottuk. Reninek egy rózsaszínt,nekem meg egy feketét. De én még felpróbáltam egy menyasszonyi ruhát is,majd elküldtem Marconak. A napunk ruha vásárlással telt el. Haza mentünk,ahol , már a fiuk otthon voltak. Megvacsoráztunk,majd Marcoval felmentünk a szobámba.
-Gyönyörű voltál ,abban a ruhába-húzott magához.
-Tényleg?-néztem rá boci szemekkel.
-Igen-mondta,majd megcsókolt.
- Imádlak-mondta.
-Én is-mondtam,majd bele haraptam az állába.
-Kis vadmacska-simogatta meg az arcom. Nem mondtam semmit,hanem megcsókoltam. A dolgok tovább fajultak.



 

 

3 megjegyzés:

Unknown írta...

Szia imadom a blogod de jobban imadnam ha neymarral lenne..!
Bocsi h ennyiszer mondom h neymarral legyen noe de olyan szepek lennenek meginz egyutt! *.* megtudod mondani h mikor lesz kovi resz es h osszejonnek-e neymarral......... Elkerhetem a facebook nevedet? :D

bub írta...

https://www.facebook.com/noemi.terdik. Tessék :*

Névtelen írta...

Nagyon jó várom a kövit��❤