2016. augusztus 9., kedd

72.rész

***Neymar szemszög***
Este  le mentünk a  partra a többiekkel. Nagyban beszélgettünk,mikkor meglátjuk, Adriánt és Noit kézen fogva. De Noi nem volt valami boldog. 
-Neymar mi van a csajoddal?-kérdezte Jota
-Nem tudom- vontam meg a vállam.Nyálamat csorgattam mikkor megláttam bikinibe.
-Töröld meg a szád-lökött meg Pique
-Hülye-mondtam. Be mentek a vízbe,majd Noi elkezdet sírni. Nagyon érdekel,hogy mi történt vele. Nem bírtam le venni a szemem róla.Most is olyan gyönyörű,mint régen. Noiék hamarabb elmentek ,mint a többiek.
-Munir,mi volt közted meg Reni közt?-kérdeztem,mikkor ketten voltunk.
-Kaland-felelte,majd bele kortyolt az italába
-Ain mit mondott?-kérdeztem
-Megbeszéltük-mondta
-Jó neked-mondtam
-Noi más,őt felejtsd el-veregette meg a hátam,majd mi is csatlakoztunk a többiekhez. 3óra fele felmentünk a partról ,és mindenki ment haza. Fáradtan dőltünk be az ágyba Davivel. Közös fotónkra néztem,majd aludni tértem.
*******
Reggel Adrian mellet ébredtem. Szorosan bújtam hozzá és sírtam.
-Hercegnőm ne sírj-simogatta meg a hátam.
-De fáj-mondtam
-Tudom,de légy erős.Holnap meccsed lesz,ma meg edzésed-mondta.Ki másztam az ágyból ,majd magamra kaptam valamit.

-Csinos -kacsintott rám Adrian,majd elmentem edzésre. Az edzésen sikeresen jól teljesítettem. Remélem holnap is így fogok teljesíteni. Fáradtan ültem be az autóba és mentem a táborba. Reni is össze volt törve.
-Mi a baj?-kérdeztem vezetés közben
-Munir játszott velem-mondta
-Látszik Neymar barátja-mondtam
-Hát ja-mondta,majd ki szálltunk. Az edző elmondta,a holnapi fel állást,majd mindenki ment a maga útjára. Be érve bácsikám házához,ledobtam magam a kanapéra,majd be aludtam.
Két izmos kezet érzek magam körül.
-Adrian,te mit csinálsz?-kérdeztem 
-Felviszlek-mondta
-Nem megyünk le a partra?-kérdeztem
-Menjünk-mondta,majd le tett.Fel vettem a bikinimet,majd le mentünk.

-Neymarek már megint itt vannak-mondtam
-Tudom,de miért akartál le jönni?-kérdezte.le vettem a szandálomat és a ruhámat.
-Olyan jó itt lenni és veled-mondtam
-Köszönöm-mondta.Megfogta a kezemet és sétáltunk.
- Itt minden olyan nyugodt és szép. Egyet ígérj meg nekem,hogy egy nővel se fogod azt tenni amit velem.Főleg ne tedd azt,hogy elveszed és az esküvő előtt pár hónappal találsz mást. A nőnek ez a legrosszabb-mondtam
-Ne félj nem teszek.-ölelte át a derekamat. Ohó de szeretem én ezt a férfit. Hatalmas cuppanós puszit nyomtam az arcára.
-Szeretlek-mondtam,majd elkezdtem pityeregni. Magához húzzon és átölelt. 
-Szeretlek picinyem-puszilta meg a fejemet. 
-Most fürdünk-mondta,majd bele vágodt a vízbe.
**Neymar**
Megint eljött. Itt van  a parton és nem mehetek oda hozzá.Nem ölelhetem ,nem csókolhatom meg. Nem lehet az enyém. Mindenki boldog csak én nem. Miért kellett nekem más nő,mikkor volt Istennőm?? Hülye voltam,hogy megcsalltam? De az ember mindig későn jön rá a hibáira.

1 megjegyzés:

Unknown írta...

Ez is jo lett siess a kovivel nagyon varom 😆