2015. december 1., kedd

65.Rész!

 Sok késés után megérkezett az új rész. Remélem tetszeni fog. A következő részt nem tudom mikkor fogom hozni. Komizatok. Jó olvasást kedves olvasóim.






Reggel felkeltem,majd a konyhába mentem ,ahol a többiek voltak.
-Jó reggelt-köszöntem
-Neked is-mondták. Le ültem az asztalhoz,ahol a  reggelim várt. Finom kifli és hozzá eper és eper turmix . Isteni reggeli.
-Nyámi-mondtam,majd elfogyasztottam a reggelimet. Vissza mentem a szobámba felöltözni. Egy rövid farmert , egy has pólót és a bakancsomat.

 Hajamat copfba kötöttem. Le mentem ,ahol Reni és Nicol várt.
-Jössz várost nézni?-kérdezték
-Igen-mondtam. Fel tettem a napszemüvegemet,majd ki mentünk az utcára. Arra kérem az istent,hogy ne találkozzak Neymar családjával ,se Neymarral. A bácsikámtól elkértük a kicsit . Benit is vittük magunkkal. Legalább egy kicsit sétál. Bele ültettük a baba kocsiba és én toszítottam. A lányokkal elmentünk a parkba,majd városba sétáltunk egy kicsit.
-Noi,mibe fogunk menni az üdvözlő estre?-kérdezte Nicol
-Ruhába-mondtam
-  Gondoltuk-mondták egyszerre
-Én nem megyek arra az estre, inkább megbeszélem apával az eljegyzést,mert már ideje lenne.Mindig csak halasztgatják-mondtam
- Ideje lenne már-mondták.
-Hát ideje-mondtam.  
-De azért eljöhetnél velünk vásárolni most-mondta Nicol
- A pöttömöt hova teszem?-kérdeztem
- Jön velünk-mondta Nicol
-   Sietek- mondtam
-Sietünk-mondták. Be mentünk egy közeli plázába. A plázában megláttam Rafát és egy szőke csajt. Gyorsan  elfordultak,mikkor elindultak a kijárat felé. Remélem nem  vett észre.
- Lehet le buktál,mert a kicsit felismerte- mondta Nicol
-Francba-mondtam.  A lányok kiválasztották a ruhákat,majd az öltözőbe mentek vele. Le ültem egy székre a kicsivel az ölembe . A pólómmal játszik még mi a ruhákat válaszuk ki.
Nagy nehezen találtak maguknak egy ruhát. A kicsi elaludt az ölembe annyira unta a ruha próbát.
-A kicsi elaludt  annyit próbáltatok- mondtam
-Bocsi,de jól kell kinézni-mondták
-Jaj-forgattam meg a szemem.
-Mi nem vagyunk a pasik álma ,mint te. Nekünk  sokat kell tegyünk érte,hogy valaki észre vegyen  bennünket-mondta Nicol
-Nem vagyok a pasik álma.Nem nézek ki jól-mondtam. Ki fizették a ruhát,majd elindultunk hazafelé ,hála az istenek! A kicsi egész úton aludt.
-Sziasztok -köszöntünk mikkor haza értünk
-Halli,na merre jártatok?-kérdezte Máriá
- Voltunk ruhát venni az estére -mondta Nicol
-Noi te vettél?-kérdezte Julie
-Nem, én nem megyek-mondtam
-Miért? Nem bujkálhatsz Neymar elől öröké-mondta anya
-Nincs kedvem menni.. Mosolyogni,hogy minden rendben van-mondtam
-Rendben-mondta

******Neymar szemszög****
Mai  napot apáéknál töltöttem. Nagyba tv-t néztem,mikkor Rafa és Fernándá megjöttek.
-Neymar nem találod ki ,hogy kivel futottam össze ma egy plázában.-mondta Rafa
-Na kit?-kérdeztem
- Filip kisfiát, egy szőke és fekete hajú csajt, a harmadikat nem láttam ,mert el volt fordulva-mondta. 
-Hogy nézet ki a csaj amelyik el volt fordulva?-kérdeztem,reménnyel teli szemel.  Lehet Noi volt az?
-Hosszú barna haj,fehér póló, fekete nadrág és egy bakancs. De biztos nem Noi. Neymar ,ne reménykedj!-mondta
-Miért?-kérdeztem
-Azt hallottuk,hogy Noi ,Marco Reus menyasszonya-mondta
-Hogy mi? Az lehetetlen.Nem hiszem el-mondtam
-Lehet hazugság Neymar,nem biztos. De ,ha tényleg ennyire szereted  valljál be neki mindent. A Kamillás ügyet is,és adj neki időt-mondta
- Elvesztetem-mondtam
-Segítek neked  vissza szerezni-mondta Fernándá
-Nem is ismered-mondtam
-Megismerhetem még-mosolygott Rafára
-Miben mesterkedtek?-kérdeztem
-Majd meglátod  holnapután -mondta 
-Mondjátok már el-mondtam
-Nem-mondták,majd felmentek a szobába. Itt hagytak ,hogy találgassak ,hogy miben mesterkednek. Inkább a tv-t néztem,addig se agyalok rajta. Eszembe jutott,hogy itt lesz a kézilabda bajnokság. Biztos itt lesz. De ha igaz amit Rafa  mondott akkor nincs remény. A tv-ből hallottam,hogy össze jöttek ,de nem gondoltam volna ,hogy már megkéri a kezét. Pont róla beszeltek.
"Kedves nézőink,  több helyen is hallottuk ,hogy Marco Reus feleségül veszi a híres kézilabda bajnokot. Még nem tudtunk egyikőjükkel se beszélni a hiről,de igyekszünk. Megkezdődöt a kézilabda bajnokság . Az első  meccset Románia-Brazilia játsza." Nem volt érdekes ezért elvittem róla. 

3 megjegyzés:

Unknown írta...

Azta imadom amiket irsz sajnalom hogy nincs olyan surun resz de akkor is nagyon jok ��
Siess a kovivel

Unknown írta...

Jajj de imádom. Siess a kövivel.❤

Névtelen írta...

Imadom a blogodat!!��❤❤⬆�� en csak hetfo ota tudom h irsz es azota csak ezt olvasom es sajnos elerkeztem a vegejez is.......:( :(((
Sajnalom h ritkan irsz?!
Remelem hamar hozod a kovi reszt!!! Imdom amiket irsz!! Meg orultem a blogodtol, sulibol amint kileptem egybol azt nezem h mikor teszel ki uk reszt!! Imdom oket remelem nemsokara jon a kovi resz!,��⬆❤����������������������������