2015. december 31., csütörtök

66.Rész! Boldog Uj évet N&N

 Az év utolsó napján ,óráiban hoztam az új részt. Ezzel a résszel szeretnék Boldog új évet kívánni és megköszöni,hogy velem voltatok ebben az évben is. Millió puszi. Boldog új évet !! 




Reggel felkeltem ,majd  reggelizni mentem. Adtam Lustinak is enni. Miután ettünk, felmentem felöltözni. Lusti és én elmentünk az edzésre. Még én edzetem,addig Lusti a pályát fedezte fel. Néha futott utánam ,néha az edzőt futtatta. Vége lett az edzésnek. A csajokkal elmentünk a táborba.  Az edző elmondta,hogy szombaton lesz az első meccsünk,de ezt már tudtuk. Reni ,Nicol és én vissza mentünk a  bácsikámékhoz. Apáék megbeszélték,hogy az eljegyzést és a keresztelőt egy napon tartják. Ennek nem nagyon örültem. Látni fogom Neymart és a csapatott. De rég láttam őket. Hallottam,hogy Shaki megszült. Neymarol is hallottam néha, de csak rosszakat. De engem igaz ,már nem érdekel. Remélem,hogy nem futok össze a szüleivel vagy Rafával. Út közben a csajok beszélgettek én meg agyaltam. Mennyi mindent feladtam Neymarért.

  *** Szombat***
*** Neymar szemszög*****
 Rafa ordítva ront be a szobámba.
-Öltözz !-Parancsolt rám.
-Hova megyünk ?-kérdeztem
- Valahova,5 perc múlva kész légy-mondta,majd ki ment. Felvetem egy farmer nadrágot és egy fekete pólót. Hajamat belőttem,majd le mentem a többiekhez. 
-Végre-mondta Fernándá. Miben mesterkednek ezek? Nem szóltam semmit, csak követem őket. Be ültem hátra,mivel női uralom van,ilyenkor jobb ,ha hátra ül az ember. Látom,hogy a stadion felé megyünk. Pár perc múlva meg is érkeztünk a sejtett helyre. Ki szállunk,majd  be mentünk. 
-Na hogy tetszik?-Kérdezte Rafa
-Komolyan egy kézilabda meccsre hoztatok el?- kérdeztem.
- Ne ülj otthon-mondta Fer
- Figyelmesek vagytok-mondtam ,majd le ültem.  Pár perc múlva meg jelent a Brazil zászló, aztán a román. Szemem ki kerekedet és rá néztem a két lányra.
- Na jobb lenne otthon?-kérdezték
-Igen- vágtam rá. Ekkor megláttam, Noit. Szívem  nagyot dobbant,majd az agyam csak rajta járt.
Szemem le -fel járt rajta. Szívem hevesebben vert.
*****
 Ki mentünk a pályára. Felsorakoztunk,majd elénekeltük a himnuszokat. Elkezdődött a meccs. A nézők felé nézek, mikkor meglátom Neymart. Szemem elkerekedik, szívem nagyot dobbant. Mit keres itt?  Tekintetünk találkozott. Ugyan az volt a szemében, ami nekem: meglepetés.  Még mindig ugyanolyan jól néz ki. Egész meccs alatt csak ő járt a fejemben. Meccs után valaki utánam szól.
-Tudtam,hogy téged láttalak a boltban- Rafa volt az.
- Jól láttad-mosolyogtam.
- Mit keresel te itt?-kérdezte
- Meccs-mondtam. A kisgyerekeknek ,szurkolóknak  adtam autogramot.
- Kaphatok egy aláírást és egy fényképet?-kérdezte Neymar.
-Persze-mondtam. Kezembe nyomta egy régi pólómat,amit alá írtam. Rafa elő vette a telefonját. Neymar közel huzot magához,majd Rafa csinált egy képet. Testem remegett Neymar érintésétől.    Az autómhoz mentem. Neymart láttam az autómnak támaszkodni.
-Mit keresel itt?-kérdeztem
-Nem  mit,hanem kit-mondta mosolyogva. 
-Neymar ne fárassz,így is fáradt vagyok-mondtam
-Nem akarlak,csak szeretném megköszöni a képet. Egy mániás kívánságát teljesiteted. Megszállottad vagyok-súgta a fülembe. Keze a derekamra csuszott,majd közelebb húzott.  férfias illat az orromba kuszott.
-Elég-mondtam.
-Köszönöm-nyomott csókot a nyakamra.-  Tisztázzuk  a dolgokat jó?-kérdezte. Én hülye  meg rá bólintottam.
-Hatásom alatt vagy még mindig-mondta,majd megcsókolt. 

3 megjegyzés:

Unknown írta...

Kovittt minel elobb!! Nagyon jo lett imadom as ahw olyan aranyosak lennenek megint egyutt noi es ney. Ja es sok sikert a tovabbiakban. Boldog uj evet!😊🎇🎉🎊🎆

Unknown írta...

Egyett ertek! Imadom a blogod....koviiiit gyorsan

bub írta...

Köszönöm <3 ! Ma kint lesz,ha minden jól megy !!