2018. szeptember 9., vasárnap

79.Rész

Helló :D  Vissza tértem!! Jó olvasást! Komizatok :) !


Délbe ki másztunk az ágyból,majd a konyhába mentünk. Ettem pár falatott. 
-Megyünk be vásárolni. Ma alkotunk drágám.-mondta Adrián
-Rendben ,akkor felöltözök.-mondtam. Itt az ideje ,hogy egy új ember lépjen. Megmutatom a világnak ,hogy engem senki nem tehet tönkre. Ideje,hogy fel álljak a padlóról. Nem engedem meg senkinek,hogy tönkre tegyen. Felvetem gyorsan valamit,majd a hajamat össze kötöttem és készítettem egy sminket.
Le mentem ,ahol Adrián várt.
-Mi lett veled?-kérdezte
-Semmi, csak eszembe jutott ,hogy ki vagyok-mondtam
-Na ki vagy?-kérdezte mosolyogva
-Egy Istenő,akit nem tehet tönkre egy szar focista-mondtam
-Rájöttél?-kérdezte
-Rá-mondtam, majd ki mentünk, és be  ültünk az autóba. Elmentünk a plázába, ami közel volt hozzánk. Adrián vett magának egy öltönyt,én meg egy  ruhát.  A vásárlás után egyenesen Adrián szüleihez mentünk. Ott fogunk felöltözni. Az anyukája készített ebédet. Miután megebédeltünk a gyerekekkel foglalkoztam. Mindenkinek kiválasztottam a ruháját , a fiuknak ki vasaltam az inget. Mayanak megcsináltam a haját,majd felvette a ruháját. Felvettem a ruhámat, majd készítettem  sminket és hajat.  Adrián is elkészült nagy nehezen. Esküszöm több ideig készül ,mint egy lány.
-De gyönyörű vagy-dicsért meg Adrián anyukája.
-Köszönöm szépen-mondtam. Adrián  én és a gyerekek mentünk  a mi autónkkal vagyis az Ádriánével,mivel az enyém nincs itthon. A szülei pedig a  sajátjukkal.
-Picinyem, holnap sajtód lesz-mondta Adrian.
-Hánykor?-kérdeztem
-10-mondta
-Mire számíthatok?-Kérdeztem
-Marco, az eljegyzés, szakítás, tervek-sorolta
-Akkor a szokásos-mondtam
-Igen-mondta
-Adrián , a gyerek otthon ,hogy halad?-kérdeztem
-Jól, holnap megnézzük -mondta
-Rendben-mondtam. 
A keresztelőbe egy páran meg figyeltek ,majd össze súgtak a hátunk mögött. 
-Kicsit kellemetlenül érzem magam-súgtam Adriának.
-El is hiszem. Úgy nézel ki ,mint egy múmia-mondta
-Köszi-mondtam
-Kicsit mosolyogj-mondta. Készítettünk egy fotót,amit Adrián ki is tett instára.
Be kell valljam nagyon jól éreztem magam. Annyira aranyos volt, az a kis baba! Megtudtam volna zabálni. Elköszöntünk mindenkitől ,majd haza mentünk. Ádrián haza vitt ,majd ő is haza ment.
 Le tusoltam,majd felvettem a pizsimet és be bújtam a puha ágyacskába. Lusti azonnal mellém bujt .  Pár óra forgolódás után álomba is szenderültem.

2 megjegyzés:

Andrea írta...

Szia. Mikor lesz a következő rész? A Stephan El Shaarawy blogod mar nem írod?? Esetleg nem akarsz egy közös blogot írni?? Stephanról vagy más focistáról?

bub írta...

Szia nem soká jön az uj rész! :)