2020. május 24., vasárnap

80. Rész

10 órakor keltünk fel,majd le mentünk reggelizni. Gyorsan megreggeliztünk,majd haza jöttünk. Át öltöztem és mentem is a sajtó tájékoztatóra. Jaj de utálok ide jön! Válaszoljak a sok idióta kérdésre. Be mentem ,majd le ültem a vallató székére.
-Jó napot!-köszöntem
-Jó napot!-mondták ,majd kezdődött a vallatás.
- Igaz a hír ,hogy nincs jól? -kérdezték
-Igen igaz! Minden ember életében vannak ilyen helyzetek. -mondtam
-Köze volt Marco Reushoz és Neymarhoz?-kérdezték.
-Marconak köze volt  hozzá,de Neymarnak nem! Mai napig fáj,amit történt! De meglehet érteni, nagy a távolság köztünk-mondtam,majd nyeltem egyet,mert a sírás határán voltam.
- És a döntő elvesztése?-kérdezte
-Az a második ok. -mondtam
-Értjük. Hogy van most?-kérdezték
-Jól vagyok. Rá jöttem, hogy én nem lehetek ilyen. Több embernek vagyok a  példaképe és reménye. Más össze omolhat pár buta szerelmi csalódás miatt,de én nem! Pár napja el gondolkoztam, hogy ez nekem jó? Megéri ez nekem hogy szenvedjek? És rá jöttem ,hogy nem, hogy ez rossz! Itt vagyok és vissza tértem.-mondtam mosolyogva
-Ennek örülünk! -mondták
-Lehetne még egy kérdésünk?-kérdezték 
-Persze-mondtam
-Mit fog most csinálni?-kérdezték
-Folytatom ott ahol abba hagytam,de előtte vissza vesszem ,azt ami az enyém ! A kupát és a címemet vissza veszem-mondtam. Elköszöntem és mentem haza. Apa nagyon büszke volt rám!
-A legjobbtól csak a legjobbat lehet hallani!-mondta- Nagyon szeretlek és büszke vagyok rád!-mondta
-Köszönöm, szeretlek-mondtam ,majd megöleltem. Át öltöztem és elmentem futni! Igen újra futni fogok és edzeni!

Elég nehezen megy ez a futás. A tüdőmet ki köptem pár lépés után. 3-szor körbe futottam a parkot,majd haza futottam. Jaj de lesz nekem izomláz és holnap még edzés is. 
**** Neymar szemszöge***
Szokásos dolgot csináltam otthon. Ültem a tv előtt és kapcsolgattam. Pont a sport híreket mondták.Azt meg már unom,hazudgálnak össze vissza. Inkább ki kapcsoltam és elmentem anyáékhoz. Mikor oda értem apa újságot olvasott.
-Sziasztok -köszöntem
-Szia-köszöntek
-Mit olvasol?-kérdeztem
-Csak a szokásos újságot, de most van benne érdekesség is-mondta
-Mi az?-kérdeztük egyszerre anyával 
-Románia vissza tért!-olvasta -A fiatal Horváth Noemi vissza tért.1 hónapos össze omlás után újra vissza tér. Rá jött ,hogy ez nem mehet igy tovább. Nem nyalogatja tovább sebeit . Felállt a padlóról. Elmondta , hogy kedvese Marco Reus szakítása és a döntő elvesztése játszott nagy szerepet! Időre volt szüksége,hogy ezen túl tegye magát és rá jöjjön, hogy ki is valójába. 
Idézem szavait: Folytatom ahol abba hagytam,de előtte vissza veszem ,azt ami az enyém a címemet és a kupát!-olvasta fel apa.
-Akkor újra jól van, és újra a régi!-mondta anya
-Igen-mosolygott apa
- Ideje volt már-mondtam. Anya és apa kérdően nézett rám,mire csak megvontam a vállam. Szóval akkor össze szedted magad kicsi csillag? De vajon meddig? 

Nincsenek megjegyzések: